Cenk Tosun: Benim işim gol atmak

Finlandiya maçının kahramanı Cenk Tosun, 90 dakika sonrasında çok mutluydu

Cenk Tosun: Benim işim gol atmak
24 Mart 2017 - 23:11
Finlandiya maçının kahramanı Cenk Tosun, 90 dakika sonrasında çok mutluydu. Öncelikle takım arkadaşlarını kutlayan ve onlara teşekkür eden milli futbolcu, “Bu maçın önemini herkes biliyordu. Takım arkadaşlarımın hepsi elinden geleni yaptı, gerektiği gibi oynadı. İnşallah haziran ayında Kosova maçında da galip gelip daha güzel yerlere geleceğiz” dedi. “ŞANSLI GÜNÜM 24 MART” Geçen yılın 24 Mart’ında İsveç’le oynanan ve 2-1 biten özel maçta da Milli Takım’ın 2 golünü atan Cenk Tosun, “Şanslı günüm 24 Mart. Antalya Stadı da benim için şanslı bir stat. Buraya gelip bizi destekleyen herkese teşekkür etmek istiyorum” derken sözlerini şöyle sürdürdü: “HOCAM BANA ÇOK GÜVENİYOR” Takıma faydalı olmak için elimden geleni yapıyorum. Çok çalışıyorum, bunun meyvelerini de bu sene alıyorum. Benim işim gol atmak, atabildiğim kadar atacağım, takıma faydalı olacağım. Hocam bana çok güveniyor. Maç öncesinde ‘Golünü at bana gel’ dedi ve golü attıktan sonra ben de ona gittim.” “SAKATLIĞIM ÖNEMLİ DEĞİL” Cenk maçta yaşadığı sakatlık konusundaki soruları da şöyle yanıtladı: “Hafif bir sertleşme var ama 1-2 güne kadar çözülecek bir şey, Çok önemli değil.”