Ataman: İyi mücadele ettik ama kazanamadık
Galatasaray Odeabank Başantrenörü Ergin Ataman, Darüşşafaka Doğuş maçı sonrası açıklamalarda bulundu
24 Mart 2017 - 23:17
Galatasaray Odeabank Başantrenörü Ergin Ataman, Darüşşafaka Doğuş maçı sonrası açıklamalarda bulundu. Darüşşafaka Doğuş'u galibiyetten dolayı tebrik eden Ataman, "Bir Türk takımının daha play-off yolunda son iki maç şansı bulunuyor. Herhangi bir iddiamız kalmamasına rağmen son topa kadar mücadelemizi gösterdik. İlk devreyi çok iyi oynadık. Boyalı alandan kolay sayı vermedik. Üçüncü çeyrekte ise savunmamız düştü, ancak sonuna kadar mücadele ettik. Bu akşam 12 oyuncumuzu da kullandık. En iyi mücadeleyi gösteren oyuncularımı tebrik ediyorum" dedi.






