Dilmen: Bunlar Anadolu'nun büyük oyuncuları mı
Dilmen, Fernandao’nun sakatlığının can sıktığını belirterek, “Advocaat maçı çevirmek istiyorsa Mehmet’i stopere çekmeli ve Sow’u alıp gol yollarını güçlendirmeli” diye konuştu
17 Mart 2017 - 19:11
Dilmen, Fernandao’nun sakatlığının can sıktığını belirterek, “Advocaat maçı çevirmek istiyorsa Mehmet’i stopere çekmeli ve Sow’u alıp gol yollarını güçlendirmeli” diye konuştu. Usta yorumcunun diğer açıklamaları şöyle: Fernandao'nun pozisyonunda insanlar tekrarını bile izlememiştir. İnşallah tek taraflı kırılmıştır. Maça gelecek olursak, Konya takımı önde baskılı başladı. Çok güzel de 2 tane gol attılar. İlk golün hazırlanışı itibarıyla çok güzel bir goldü. Kaleci hatası ile 1-1 oldu. Sonra da 2-1 oldu. Fernandao'dan sonra da konsantrasyon gitti. Fenerbahçe çok kötü. Atiker Konyaspor ise konsantrasyonu yüksek ve hücum oynamaya çalışan bir takım gibi sahada. Advocaat'ın yapması gereken Mehmet Topal'ı stopere çekmek ve Neustadter'i çıkarmak. Sow'u oyunu alıp, Alper'i de orta sahaya çekmek. Fenerbahçe'de hiçbir şey yapmayan 3 oyuncu var. Bunlar da Roman, Neustadter ve Ozan. Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe’nin 3-2 kaybettiği karşılaşma sonrası ise şunları söyledi.. Fernandao'nun sezonu kapaması en önemli olaydı gecenin. Sezonu kapadı. Kolay değil futbolcu için. Topu topu 15 sene futbol oynayabiliyorsunuz. Sakat kalanlar, vefat edenler oluyor. Paralar konuşuluyor ama çok zor bir spor. Sağlıklar dilerim kendisine. Konya takımının konsantrasyonunu ve Fenerbahçe’den daha iyi oynadığı için kutlarız. Konya’nın maça başlayışı çok hoşuma gitti. Önde başladılar. İki güzel gol buldular. Fenerbahçeli oyuncular 4 haziran nasıl gelecek diye bekliyorlar. Izdırap geliyor onlara. En çok onlar üzülmüştür liglerin uzadığına. Fenerbahçe’nin kötü oynadığını söylemek doğru olmaz. Artık durum o kadar vahim ki. Kadro kalitesi tartışılır ama 13 maçın 7’sini kazanmış sahasında. Çok kötü sezonlarda oynadım ama bu seneki oyuncular sorumluluk almaktan kaçıyor. En vahim durum ise liglerin bitimine 13-14 hafta kala oyuncu grubu kalan sürede bu hocayla çalışacağını biliyor. Angarya olarak görüyorlar. Çok kötü oynadılar. Son 15 dakika yalandan koşturup, maçı bitirdiler. Şu soruyu sorduruyorlar. Acaba Anadolu takımlarının büyük oyuncuları mı? Büyük takım farklıdır, baskıyı kaldırmak farklıdır. 87-88’de 5-1 kupada mağlup olduk, cumartesi Sarıyer maçına 40 bin kişi geldi. Şimdi niye 9 bine düştü. Öyle bir yönetimsel, hoca ve oyuncu problemi var ki. Yönetim şampiyon olmayacağını biliyor. Hocayla sezon sonuna kadar gidelim diyor. Hocanın gideceğini herkes biliyor. Başarının gelme şansı çok az. Hocanın kalacağını bilse oyuncu daha farklı bakar. Olay tamamen basket olmuş. Basketbol kulübü olmuş. Fenerbahçe futbolun forse ettiği bir kulüptür. 10 yılda 2 şampiyonluk çok düşük. Uzun süredir sonra şubat ayında şampiyonluktan kopan bir Fenerbahçe’den bahsediyoruz. Aziz bey değerlendirmeli bunu. Planlama yaparken her şeyi doğru yapmak lazım. Frikik oluyor, kimse tahmin edemiyor Alper atıyor. Sadece merak ediyorum, Alper hiç frikikten gol attı mı. Ekrandakiler Beşiktaş’ta Quaresma atar diyor. Galatasaray’da Selçuk veya Sneijder atar diyor. Fenerbahçe’de kimse bilmiyor.






