Fabricio: Penaltı değildi
Beşiktaş’ın İspanyol file bekçisi Fabricio, Aytemiz Alanyaspor karşısında alınan farklı galibiyet sonrasında penaltı pozisyonuyla ilgili konuştu
23 Ocak 2017 - 09:00
Beşiktaş’ın İspanyol file bekçisi Fabricio, Aytemiz Alanyaspor karşısında alınan farklı galibiyet sonrasında penaltı pozisyonuyla ilgili konuştu.
Yayıncı kuruluşa değerlendirmelerde bulunan Fabricio şöyle konuştu;
"Galibiyet bizim için önemliydi, 3 puan kazandığımız için mutluyum. Arkadaşlarımı kutluyorum. Penaltı pozisyonunda ben topa dokunmuştum. Haksızlığa uğrayınca insan böyle tepki verebiliyor. Penaltı değildi. Bazen hakemler, doğru da yanlış da kararlar verebiliyorlar...”
Sakinliği ile tanınan Fabricio’nun maç sonundaki röportajda sol gözü ve alnına aldığı darbeler dikkat çekti.






