Fenerbahçe bıraktı Lizbon kaptı

Fenerbahçe’den 18 yaşında bedelsiz olarak ayrılan Merih Demiral, 2022’ye kadar kendisini Sporting Lizbon’a bağlayan sözleşmeye imza attı

Fenerbahçe bıraktı Lizbon kaptı
24 Mart 2017 - 14:09
Fenerbahçe’den 18 yaşında bedelsiz olarak ayrılan Merih Demiral, 2022’ye kadar kendisini Sporting Lizbon’a bağlayan sözleşmeye imza attı. 1.92’lik boyu ve güçlü fiziği ile geleceğin savunmacıları arasında gösterilen yıldız adayını Alcanenense takımına kiralayan Sporting Lizbon, Demiral’ın buradaki performansı sonrası kendisiyle 5 yıllık sözleşme imzaladı. YILDIZLARIN KULÜBÜ AMK’nın haberine göre, Türk Milli Takımı’nın 19 Yaş Altı ve 21 Yaş Altı kategorilerinde de forma giyen genç yetenek şimdilerde Portekiz devinin as kadrosunda oynamak için hazırlanmaya başladı. Cristiano Ronaldo, Luis Figo, Luis Nani ve Ricardo Quaresma gibi yıldızları dünya futboluna kazandıran Sporting Lizbon, Merih Demiral için önemli bir okul olacak.