Gençler Ümit Özat'la anlaştı
Gençlerbirliği'nde İbrahim Üzülmez dönemi sona erdi
07 Kasım 2016 - 09:00
Gençlerbirliği'nde İbrahim Üzülmez dönemi sona erdi. Gençlerbirliği Ümit Özat ile sezon sonuna kadar resmi sözleşme imzaladı.
Antalyaspor'a yenilerek galibiyet hasretini 5 maça çıkaran Gençlerbirliği'nde teknik direktör İbrahim Üzülmez'le yollar ayrıldı.
Önce Bülent Uygun sonra Ümit Özat!Genç teknik adamın boşluğu ise hemen dolduruldu.Kırmız-Siyahlılar, ilk olarak Katar'ın Um Salal takımını çalıştıran Bülent Uygun'a teklif götürdü.
Tecrübeli çalıştırıcının, sözleşmesinin sezon sonunda bitmesi dolayısıyla ödenmesi gereken 1 milyon euro tazminat olduğunu belirtmesi üzerine rotayı son olarak Mersin'de görev yapan Ümit Özat'a çeviren Başkent ekibi genç hocayla el sıkıştı.
Ümit Özat'ın, 6 aylık boş mukaveleye imza atarak görevi kabul ettiği öğrenildi.
Haber: Ömer Necati Albayrak - Fanatik






