Gençler Ümit Özat'la anlaştı

Gençlerbirliği'nde İbrahim Üzülmez dönemi sona erdi

Gençler Ümit Özat'la anlaştı
07 Kasım 2016 - 09:00

Gençlerbirliği'nde İbrahim Üzülmez dönemi sona erdi. Gençlerbirliği Ümit Özat ile sezon sonuna kadar resmi sözleşme imzaladı.

Antalyaspor'a yenilerek galibiyet hasretini 5 maça çıkaran Gençlerbirliği'nde teknik direktör İbrahim Üzülmez'le yollar ayrıldı. 

Önce Bülent Uygun sonra Ümit Özat!

Genç teknik adamın boşluğu ise hemen dolduruldu.Kırmız-Siyahlılar, ilk olarak Katar'ın Um Salal takımını çalıştıran Bülent Uygun'a teklif götürdü.

Tecrübeli çalıştırıcının, sözleşmesinin sezon sonunda bitmesi dolayısıyla ödenmesi gereken 1 milyon euro tazminat olduğunu belirtmesi üzerine rotayı son olarak Mersin'de görev yapan Ümit Özat'a çeviren Başkent ekibi genç hocayla el sıkıştı.

Ümit Özat'ın, 6 aylık boş mukaveleye imza atarak görevi kabul ettiği öğrenildi.

Haber: Ömer Necati Albayrak - Fanatik