"Gönlümüzden Fenerbahçe geçiyordu"
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile eşleşen Kayserispor'da Başkan Erol Bedir, sarı lacivertli ekiple karşılaşacakları için memnun
07 Şubat 2017 - 09:59






