Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş 90 dakika sonrasında, “Biz şu an sadece diğer takımlardan öne geçtik ama arkamızda Başakşehir var. Diğer takımların da ikincilik şansı var. Bir maçla her şey bitmiyor. Biz geriye bakarak gitmiyoruz, ilerliyoruz” dedi.
Süper Lig’de Beşiktaş’ın başında çıktığı 7. derbi maçta 4. galibiyetine imza atan teknik direktör Şenol Güneş maç sonrasında yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Taraftarını arkasına almış, iyi oyunculardan kurulu büyük bir camianın takımı ile oynadık. Kazanmaya mutlak ihtiyaçları vardı. Onlar için galibiyet olmazsa olmazdı. Hem derbiyi kazanıp hem de şampiyonluk yolunda avantaj yakalamak bizi mutlu etti. Bütün futbolcularımla gurur duyuyorum ve duymaya devam etmek istiyorum. Pas hatalarımız oldu, daha iyi hücuma çıkabilirdik. Taraftarımız azdı ama kalitesi fazlaydı. Galatasaray’ın çok yıldız oyuncuları, yeni bir hocaları var, arayışları var. Böyle bir dönemde Galatasaray’ı yakalamanın avantajını kullandık. İşin gerçeği, biz oynadığımız futbolla kazanıp üç puan almalıydık, onu yaptık. Futbolcularımızın yeteneklerini biraz daha iyi kullanmaları gerekiyor, onun dışında gayet iyiyiz. Biz şu an sadece diğer takımlardan öne geçtik ama arkamızda Başakşehir var. Diğer takımların da ikincilik şansı var. Bir maçla her şey bitmiyor. Biz geriye bakarak gitmiyoruz, ilerliyoruz. Daha iyi olmalıyız, oyunumuzu geliştirmeliyiz. Bugünkü oyunu disiplin açısından olumlu buluyorum, pozisyon zenginliği açısından kısırdı. Biraz daha ofansif oyuncularla savunma oynamaya çalıştık. Kimse için şampiyonluk yarışından koptu diye bir şey yok. Galatasaray ve Fenerbahçe geride kaldılar ama zorlamaları gerekiyor. Önlerinde bir Başakşehir var.”