Konyasporlu oyuncular galibiyeti değerlendirdi

Fernandao ile girdiği pozisyonu değerlendiren Serkan Kırıntılı, “Öncelikle Fernandao’ya acil şifalar

Konyasporlu oyuncular galibiyeti değerlendirdi
17 Mart 2017 - 20:16
Fernandao ile girdiği pozisyonu değerlendiren Serkan Kırıntılı, “Öncelikle Fernandao’ya acil şifalar. Beraber ortadaki bir topa çıktık. Bende ciddi sakatlanabilirdim. Tekrardan geçmiş olsun üzgün olduğumu belirtmek isterim. Bizim gibi takımların Fenerbahçe’ye karşı deplasmanda oynamak zor. Neticesinde golü bulduk ve galip gelmesini bildik. Takım arkadaşlarımı kutluyorum. Üstün bir performans sergiledi. Camiamıza bu 3 puan hayırlı olsun" ifadesini kullandı. Bajic, “İlk önce maçtan biliyorduk. Zor bir takıma karşı oynayacaktık. Haklı bir galibiyet aldık. Her şeyden önce bugün ki maçta maçın adamı olmak büyük bir motivasyon. Bu sonuçta bir maç ancak gelecek için çok önemli bir şey" açıklamasında bulundu. Ömer Ali, “Maçtan önce baktığımızda genel olarak inişli çıkışlı bir grafiğimiz vardı. Bugün burada aldığımız galibiyet iyiydi. Fenerbahçe’nin zaaflarını biliyorduk. Onlardan faydalanıp buradaki ilk galibiyetimizi aldık. Önemli moral ve özgüven getirecek bir galibiyet oldu. Fenerbahçe’ye transfer olmak istenmek önemli şeyler. Buraya konsantre oldum. Öncelik olarak burada işimi yapmam gerek. Eğer bir transfer olacaksa bu benim ve kulübüm için hayırlısı olsun” ifadelerini kullandı.