Kulüplerimizden 19 Mayıs kutlamaları
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın ilk saatlerinde kulüplerimizin Twitter hesaplarından kutlama paylaşımları geldi
19 Mayıs 2017 - 00:20
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın ilk saatlerinde kulüplerimizin Twitter hesaplarından kutlama paylaşımları geldi. Beşiktaş kulübünün resmi twitter hesabından "#19Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Kutlu Olsun! #Beşiktaş" ifadeleri ile paylaşım yapıldı. Fenerbahçe'nin resmi Twitter hesabından da "#19MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!" ifadesi yer aldı. Galatasaray'ın resmi Twitter hesabından ise "19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Kutlu Olsun" ifadesi ile paylaşım verildi.






