M.City'yi 19'luk yıldızı ipten aldı!
Manchester City öldü öldü dirildi! İngiltere Premier Ligi'nin 24
Manchester City öldü öldü dirildi! İngiltere Premier Ligi'nin 24. haftasında Manchester City, Gabriel Jesus'un son dakikada attığı golle 2-1 kazandı ve 3 puana uzandı.
Manchester City 19'luk yıldızıyla güldü! Manchester ekibi, 1997 doğumlu Gabriel Jesus'un biri uzatma dakikaları olmak üzere 2 gol attığı karşılaşmada Swansea'yi 2-1 mağlup etti.
Oyunu karşılaşmanın ilk dakikasından itibaren rakip kaleye yıkan Manchester City, golü erken buldu. 11. dakikada gelişen atakta 19 yaşındaki genç futbolcu Gabriel Jesus, takımını Swansea karşısında 1-0 öne geçirdi.
Swansea'nin pek varlık gösteremediği ve Manchester City'nin oyun üstünlüğü ile geçen ilk yarı 1-0 sona erdi.
Karşılaşmanın ikinci yarısına Swansea etkili başladı. Sigurdsson'la rakip kalede pozisyon üreten Swansea, sonuca gidemedi. Maçın sonlarında baskısını arttıran deplasman ekibi 80. dakikada İzlandalı Sİgurdsson'un golüyle eşitliği yakaladı.
Ancak maçta son sözü genç yıldız Gabriel Jesus söyledi ve uzatma dakikalarında attığı golle takımına 3 puanı kazandırdı: 2-1
Sezon başında Palmerias'tan transfer edilen19 yaşındaki Brezilyalı yıldız; bu sezon 3 gol, 2 asistle çok değerli katkı verdi.
CİTY 3. SIRAYA YÜKSELDİ
Bu kritik galibietle puanını 49 yapan Manchester City, ligde 3. sıraya yerleşti. Bu mağlubiyetle ligde 15. kez sahadan puansız ayrılan Swansea ise, 21 puanda kaldı.






