Orkun Kökçü: ''Ülkemiz bunu hak etmemişti''
A Milli Takımımız'da forma giyen Orkun Kökçü ve Salih Özcan ABD ile oynadığımız maçın ardından konuştu.
26 Haziran 2026 - 07:23 - Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 07:28
A Milli Takımımızın Dünya Kupası D Grubu'nda ABD ile oynadığı maçın ardından Orkun Kökçü ve Salih Özcan açıklamalarda bulundu. Oyuncularımız turnuvaya veda ettikleri için üzgün olduklarını ancak son maçı kazanmalarının önemli olduğunu dile getirdi.
Orkun Kökçü'nün öne çıkan sözleri
''Bu maçta galibiyet almak önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız.''
Salih Özcan'ın öne çıkan sözleri
''Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk.''
Orkun Kökçü'nün öne çıkan sözleri
''Bu maçta galibiyet almak önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız.''
Salih Özcan'ın öne çıkan sözleri
''Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk.''







YORUMLAR