Otyakmaz: Her iki takım da şampiyondur

Geçen sezon talihsiz bir şekilde küme düştüklerini söyleyen Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz,  “11 yıllık süre zarfında bu ligin yoğun mücadeleye sahne olan bir lig olduğunu unutmuşuz

Otyakmaz: Her iki takım da şampiyondur
19 Mayıs 2017 - 12:59
Geçen sezon talihsiz bir şekilde küme düştüklerini söyleyen Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz,  “11 yıllık süre zarfında bu ligin yoğun mücadeleye sahne olan bir lig olduğunu unutmuşuz. Yeni sezona bir acelecilikle başladık, ligin 15'inciliğine demir atmıştık” diye konuştu. “HOCA DEĞİŞTİRDİK” Hocaların arkasında duran bir başkan olduğunu ancak işler biraz kötü gittiğinde en pratik çözümün yeni bir teknik adamla anlaşmak olduğuna dikkati çeken Otyakmaz, kendilerinin de bu yola başvurduğunu anlattı. Otyakmaz, “Takımımız daha sonra gerekli mücadeleyi gösterdi. İlk 5 haftada 3 mağlubiyet aldık, sonra sezon sonuna kadar 3 kez yenildik” dedi “SON 8 MAÇTA 16 PUAN ALDIK” “Türkiye liglerinin en fazla maça çıkmış teknik direktörü, özellikle travma yaşanan bir süreçten sonra sükunetiyle, sakinliğiyle, tecrübesiyle ve başarılarıyla bilinen Samet Aybaba hocamızla sözleşme imzaladık” ifadelerini kullanan başkan Otyakmaz, “4 galibiyet ve 4 beraberlik alarak Süper Lig'e tekrar yükselmeyi garantiledik” ifadesini kullandı. AYBABA İLE DEVAM Samet Aybaba ile uyum içerisinde olduklarını aktaran Otyakmaz, “2-3 yıl birlikte çalışıp Avrupa'da kulübümüzü temsil edecek ortamı yakalarız diye ümit ediyorum. Samet hocayla şu anda sözleşmemiz yok. Prensipte zaten konuştuk, görüşme yapacağız” şeklinde konuştu. “ŞAMPİYON BİTİRMEK İSTİYORUZ” Otyakmaz, Sivasspor ile beraber Süper Lig'e yükselmeyi garantileyen Evkur Yeni Malatyaspor'u da tebrik ederek, “Sezona çok iyi bir başlangıç yaptılar, ayakları ne zaman tökezlese o kredileri her zaman vardı. Sonuç ne olursa olsun her iki takım da şampiyondur. Sahada da kora kor bir mücadelenin olacağını düşünüyorum. Kazanıp ligi bitirmek istiyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.