Özil: Neler olacağını sezon sonu göreceğiz

Arsenal’in Türk asıllı yıldızı Mesut Özil, geleceği ile ilgili açıklamalarda bulundu

Özil: Neler olacağını sezon sonu göreceğiz
24 Mart 2017 - 16:08
Arsenal’in Türk asıllı yıldızı Mesut Özil, geleceği ile ilgili açıklamalarda bulundu. Almanya'nın en büyük haber ajansı Deutsche Presse-Agentur'a konuşan İngiliz kulübünün yıldızı, “Hala Arsenal'le sözleşmem var. Şu anda bunu speküle etmek yanlış olur” ifadesini kullandı. “KULÜBÜMLE GÖRÜŞECEĞİM” Adı Fenerbahçe ile anılan Mesut Özil, kendisi için henüz hiçbir şeyin belli olmadığını belirterek, “Sezon bitince neler olacak göreceğiz. Kulübümle bir görüşme olacak. Ancak Arsenal ve Londra'da kendimi iyi hissediyorum” şeklinde açıklama yaptı. “WENGER NE YAPACAK BİLMİYORUM” Sezon sonu sözleşmesi bitecek olan Arsenal’in çalıştırıcısı Arsene Wenger için de kısa bir açıklama yapan Mesut, “Nasıl bir karar vereceğini bilmiyorum. Beklemek lazım” diyerek sözlerini tamamladı. İngiliz kulübünde Mesut Özil'in dışında Alexis Sanchez'in de sözleşmesi gelecek sezonun sonunda bitiyor.