Rıdvan Dilmen: Galatasaray, sezonu kapattı

Beşiktaş, TT Arena’da Galatasaray’ı 1-0 mağlup ederek rakibiyle arasında olan puan farkını 10’a çıkardı

Rıdvan Dilmen: Galatasaray, sezonu kapattı
27 Şubat 2017 - 12:10

Beşiktaş, TT Arena’da Galatasaray’ı 1-0 mağlup ederek rakibiyle arasında olan puan farkını 10’a çıkardı. Ünlü spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, derbiyi değerlendirdi.

Rıdvan Dilmen, “Tudor, defansa aman siz çıkmayın demiş. Tudor’un hesaplamadığı şeyler var. Selçuk eski formunda değil. Şampiyonluğa oynayan takım Tolga’yı kadroya almaz. Eşitlik durumunda da almazsın. Tolga’yı oyuna alırsan ‘Ben 3-0 yenilmek istemiyorum’ oluyor. Galatasaray, sezonu kapattı. Beşiktaş, senden 7 puan önde. Gökhan sakatlanmasa Güneş, Aboubakar’ı alarak kendi oyununu oynayacak. Bundan sonra Galatasaray’ın çok puan kaybını göreceğiz. Podolski, teşekkürler eşliğinde Japonya’ya gidebilir. Türkiye’de maç öncesi çok nadirdir istifaya çağrılmak, oyuncuları eleştirmek. Taraftar, artık inanmıyor. Gençlerbirliği maçına bakın 15 bin seyirci gitmez. Beşiktaş aman aman mı oynadı? Hayır. Beşiktaş bunu istedi ve istediğini aldı” ifadelerine yer verdi. TUDOR AÇISINDAN Dilmen, “Şimdi, 1-0 galibim Rize’ye karşı, Tolga’yı oyuna soktum. Tamam öndeyim. İçerdesin 7 puan geridesin sahanda oynuyorsun ve Tolga giriyor. Al Josue’yi 2-0 mağlup ol ne kaybedersin. İyi bir çalıştırıcı olabilir. Bugün bir savunma disiplini vardı ama şartların nedir? Sen uyacaksın takıma. Ligin 3’te 2’lik kısmı bitmiş. Artık risk almalısın. Beşiktaş, işini yaptı ve Mart ayı dahiliyle Şam-pi, y’yi de koydu ve Şampiy oldu…” açıklamasını yaptı. TAKTİKSEL İŞLER Dilmen, “Her taraftar hayal eder. 2’ye gidelim 3. golü atalım. Oyuncunun kafasındaki başkadır ama Beşiktaş, hedeflerine adım adım gitti. Bir tek bakın Başakşehir kaldı. O da teknik direktöründen ötürü. Galatasaray, Hamza hocayla şampiyon oldu sonra dikiş tutmadı. Fenerbahçe’de durumlar iyi gitmedi. Koptu gitti. Fenerbahçe ile Galatasaray’ın kendi kalitelerinin altında puanları var ama ben dediğim gibi Beşiktaş, önemli bir galibiyetle belli etti” ifadelerini kullandı. Dilmen, “Galatasaray, bugün 2 farkla mağlup olsa ne olurdu? Taraftar biraz daha kızardı. Ya ters tepseydi. Atak oynayan Galatasaray skoru eşitleseydi veya ilk skoru bulsaydı işler değişirdi. Beşiktaş geldi. Korkmuyorum ben senden dedi. Umurumda değilsin dedi ve atak, atak, atak oynadı” ifadelerine yer verdi.