Rıdvan Dilmen: Kazanmak zorundayız
Dilmen, “Berabere kalma gibi bir lüksümüz yok
24 Mart 2017 - 19:42
Dilmen, “Berabere kalma gibi bir lüksümüz yok. Oynanan 4 maça baktığımızda kötü bir portre yok ortada. Rakipler çok farklı puanlar aldı. Finlandiya’yı kesin olarak yenmemiz lazım. Haziran itibaren 11 puanı yakalarsak Hırvatistan’ın 2’de 2 yapmaması gerek. Önümüzdeki 2 maçı kazanıp Ukrayna’ya kaybetmemiz gerekiyor. Uzun bir takım değiliz. Hücum oyuncularımız kısa ve adam eksiltebilecek oyunculardan oluşuyor. 4-1-4-1 gözüken bir sistem var ortada. Volkan, Arda, Cenk, İsmail ilk 11’de oynayan oyuncular değildi. Formda mıyız? Değiliz. Her zaman formda mı olduk? Olamadık… Finlandiya dirençli olmaya çalışan disiplinli bir takım. 1’e 1’de çalımla adam eksiltebilecek oyuncularımız var. Bu oyuncularla kazanabiliriz” ifadelerini kullandı. TOPAL AŞTI Mehmet Topal’ı Selçuk ile birlikte oynatmak Hırvatistan maçında olabilir. Ancak Topal’ın defansta yer alması bu maçta doğru tercih. Selçuk’un ayağı iyi tek olarak orta alanın yükünü çekebilir. Topal, defansta oynaya oynaya oradaki konumu benimsedi. ARDA VE YUNUS Arda ve Yunus gezgin oynayarak oyuna forvette destek sağlayacaklardır. Yunus ve Arda liberodan bile top alıp oyun kurabilirler. Kulübeden de gelebilecek destekler büyük. “OYUN KURMADA” Finlandiya yapısı gereği önde basmayacaktır. Oğuzhan bana göre defanstan top çıkarırken oyun kurmada Türkiye’nin bir numarası. Bu benim tercihim, kapalı bir savunmaya karşı oynanırken oyunu kurabilecek iyi bir ayak kullanmak gerek. Hocadan hocaya değişiklik gösterebilir tercihler.






