Tudor: Doğru yoldayız

Çaykur Rizespor'un ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü İgor Tudor, puan kaybetmelerine rağmen doğru yolda olduklarını söyledi

Tudor: Doğru yoldayız
18 Şubat 2017 - 13:32

Çaykur Rizespor'un ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü İgor Tudor, puan kaybetmelerine rağmen doğru yolda olduklarını söyledi.

Galatasaray Teknik Direktörü İgor Tudor, 1-1 sona eren Çaykur Rizespor maçının ardından yayıncı kuruluşa konuştu. Futbolcularının ellerinden geleni yaptıklarını söyleyen Tudor, "Futbolcularıma bir şey söylemem. Fedakarlık yaptılar, Ellerinden geleni yapmaya çalıştılar" dedi. Hırvat çalıştırıcı puan kaybetmelerine rağmen iyi bir maç çıkardıklarını belirtti ve "Galip gelmeyince mutlu olamazsınız. Ama oyuncularımın mentalitesinden mutluyum. İyi defans yaptık. Doğru yoldayız" ifadelerini kullandı. "DERBİ İÇİN KİMSENİN ŞÜPHESİ OLMASIN" İgor Tudor son olarak, haftaya oynanacak Beşiktaş derbisinin sorulması üzerine, "Beşiktaş derbisine hazırlanmak için 8 gün var. İyi hazırlanacağız. Kimsenin şüphesi olmasın" yanıtını verdi.