Van Persie'nin sevinci gündeme oturdu
Türkiye'nin gündemine oturan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinin 72
05 Şubat 2017 - 10:37
Türkiye'nin gündemine oturan Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinin 72.dakikasında maçın tek golünü atan van Persie, golün sevincini maçın başında tartışma yaşadığı Oğuzhan'ın önünde kayarak kutladı.
Gol sevincini yaşarken Oğuzhan'ın önünden geçtiğini gören van Persie kayarak golün sevincini yaşadı. Beşiktaş'ta etkisiz kalan Oğuzhan ise bu sevince bir tepki göstermedi.
Yaşanan bu gol sevinci daha önce B.Dortmund'da forma giyerken gol sevincini Lukas Podolski'nin önünde kutlayan Nuri Şahin'i hatırlattı.






