Blatt: İkinci yarıdaki savunmamızla kazandık
Darüşşafaka Doğuş Başantrenörü David Blatt, 73-67 kazandıkları Galatasaray Odeabank maçın ardından düzenlediği basın toplantısında konuştu
24 Mart 2017 - 23:21
Darüşşafaka Doğuş Başantrenörü David Blatt, 73-67 kazandıkları Galatasaray Odeabank maçın ardından düzenlediği basın toplantısında konuştu. Zor bir maç oynadıklarını belirten Blatt, "Galatasaray Odeabank çok iyi bir takım. THY Euroleague'deki en iyi takımları mağlup etmeyi başardılar. Bunu göz ardı edemezsiniz" dedi. "ENERJİMİZİ ORTAYA KOYDUK" Tecrübeli antrenör, Galatasaray'ın kendileri için oyunu zorlaştırdığını vurguladı ve "Çok zorlu bir mücadele oldu. Maçın ikinci yarısında iyi savunma yaparak enerjimizi ortaya koyduk. Savunmalarından dolayı oyuncularımı kutluyorum. Devre arasında oyuncularıma ikinci yarıda savunma sertliğimizi artırmamızı söyledim. Topları da kapınca hızlı hücum etme şansı bulduk" ifadelerini kullandı.






