Osmanlıspor'da Akçay istifa etti

Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay,  Süper Lig'de 3-2 yenildikleri Kasımpaşa maçının ardından istifa ettiğini açıkladı

Osmanlıspor'da Akçay istifa etti
18 Mart 2017 - 13:53
Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay,  Süper Lig'de 3-2 yenildikleri Kasımpaşa maçının ardından istifa ettiğini açıkladı. Kasımpaşa mağlubiyeti sonrası açıklamalarda bulunan Mustafa Reşit Akçay, “Şu andan itibaren gelecek sezonla ilgili kulübümün planlamayı sağlıklı yapabilmesi, önünü iyi görebilmesi için görevimi bırakmış bulunuyorum” dedi DURAN TOPLAR PROBLEM OLDU Bugünkü maçta iyi oynadıklarını ancak duran toplarda konsantrasyon problemleri yaşadıklarını aktaran Akçay şöyle konuştu: “Konsantrasyon kaybı, ister istemez saha içerisindeki ruhsal ve fiziksel duruşumuza yaralar veriyor. Bu, bizim için sıkıntı oluşturuyor ama oyuncularımı kutluyorum. Çünkü ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarını düşünüyorum. Bazen bazı şeyleri çok iyi yaptığınız halde istediğiniz sonuçları alamayabilirsiniz. Biz de o dönemleri çok fazlaca yaşadık. Şu andan itibaren gelecek sezonla ilgili kulübümün planlamayı sağlıklı yapabilmesi, önünü iyi görebilmesi için görevimi bırakmış bulunuyorum” SON GALİBİYET ADANASPOR'A KARŞI  Ligde son galibiyetini bir ay önce Adanaspor deplasmanında 5-1’lik skorla alan Ankara temsilcisi Türkiye Kupası’nda Kasımpaşa deplasmanında 1-0 yenildikten sonra, evinde Trabzonspor’a aynı skorla mağlup olmuştu. Avrupa Ligi maçında Olympiakos ile deplasmanda 0-0 berabere kalan Osmanlı, Ankara’da Yunan temsilcisine 3-0 yenilerek kupaya veda etmişti. Sonraki hafta yine evinde Başakşehir’e mağlup olan mor-sarılı ekip, Fenerbahçe deplasmanından da eli boş dönmüştü. Geçtiğimiz hafta evinde Bursaspor ile berabere kalan Osmanlıspor, bugün de İstanbul’da Kasımpaşa’ya mağlup olunca teknik direktör Mustafa Reşit Akçay kulüple yollarını ayırdığını duyurdu.